tisdag 11 januari 2011

Massoooor med nytt ! ;)




Heeej !
Inte orkat vara inne på en dator så har bloggat lite smått från Iphonen och då menas de att jag inte kan ladda upp bilder ! Menmeen.. Lite info om vad som hänt då ! ;)

Vi börjar då med måndagen !
Vi skulle käka på Jensen men det var kö ända ut till vagnen ( en bit ) så vi drog in till Nordstans Pizza house , riktigt mysig va de ! :) Här kommer lite bilder !! :)








Samtidigt som vi var i stan så köpte jag ny navel piercing ! ( tro, hopp å kärlek )

Idag 11/1-11 så har Jag,Cici,Linnea,Julia,Ewe å Elin startat en Diet ! vi ska bli biff och jag ska först bli smaaalare sen blire biff ! ;) , Blir träna massamassamassa !
Min nyttiga Lunch !
Första skoldagen idag, 3 lektioner - 3 läxor (Y)
Omg jag älskar ju skolan -,-..

Aja nu ska jag kolla ett avsnitt av simpsons sen blire sova !

Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar