lördag 1 januari 2011

Nyår

Gott nytt 2011 ! Hoppas detta året slår 2010 ,
Var hos kajsa dåå, as mys tills Thomas ringer och säger att Elias e stupfull å ligger å spyr ! * Happyface * Hade ju bara sagt t han hundra gånger innan att inte dricka å bli full !? Lyssna han? svar nej.. Fan tänk om han glömde mig ? sa saker han skulle ångra och skiit ! Aja han glömde mig iaf inte =') , Men han låg å spydde ett tag å sen däcka han vid 21.00 till 01.00 trorja , HAHAHHAA Go kille man hittat.. =D ( du får börja tåla lite mer killen! ) Aja, sen va man skit orolig och dom satt bah å spela Buzz å lite så, Menmen Sen ringer Robin mig och jag skratta ihjäl mig, Full fiende e fan de bästa jag vet.. Iaf så har jag 3? nyårslöften !
1. Klara skolan, Komma in på mitt älskade Munkebäck å Få hyra Daylight...
2. Godislöfte ! Inte käka godis, chips,läsk eller ngt å börja träna mer !
3. Vara VÄRLDENS bästa flickvän !

Får hoppas han kryar riktigt så han orkar komma till mig imorgon.(L)(L)
Själv har man sovit 1h inatt, Kollade först på Vampire Diaries säsong 1 å Twilight Eclipse..
Kom hem för en liten stund sedan å har duschat ! Ska nog bara vila idag så jag orkar med imorgon ! Farsan kommer och hämtar mig , det första han säger när jag sätter mig i bilen är, ska vi käka pizza sen eller ? För engångsskull säger han det. Men har lovat att vänta på Elias så blir pizza för mig imorgon och skräck film, Drag me to hell, sett den innan men då spydde jag nästa, USCH vad äcklig den är !
Vettefan vrf jag ens har blogg !? Känns som jag skriver heelt onödiga saker ingen orkar läsa, men jag försöker inte bli poppis som alla andra ! Så pusspuss suuuckers ! ='D

Kanske en liten uppdatering senare om jag orkar !
pusshajj sålänge !(L)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar